"Nissan Almera" .
La pràctica teòricament començava a les quatre de la tarda, dic teòricament perquè el professor ha arribat un quart d'hora tard.
He pujat al cotxe i tot anava perfecte, he baixat per Riera Blanca fins la Granvia, he posat direcció a Montjuic i llavors el motor ha començat a fer un soroll molt estrany, com si anés a explotar alguna cosa; i com és habitual en aquests casos hem anat al taller, un cop al taller ens han obert el capó, han mirat aquí i allà, ens ha canviat l'oli i hem marxat.
Ja a fora al carrer, semblava que tot rotllava, però de cop i volta, el motor ha tornat a fer un soroll, aquest cop era diferent, semblava que alguna cosa rellisqués, però com anava i venia, no li hem fet gaire cas i hem seguit fent la pràctica.
Com he dit el soroll anava i venia, però hi ha hagut un moment en que cada cop que passava de les 1500 revolucions s'escoltava el motor queixar-se; el professor ha predit que era una corretja que relliscava i hem tornat al taller. Llavors m'han fet donar-li gas, però en aquell moment no s'escoltava, així que hem anat a donar una volta amb el mecànic. Un cop feta la volta, tres mecànics s'han posat a mirar el motor i han descobert que li faltava un cargol, l'han posat i llestos, el cotxe ja funcionava, el problema és que ja havien passat les dues hores i la meva pràctica havia acabat...
L'únic bo de la pràctica és que m'ha sortit gratis i que el professor m'ha ensenyat les parts del motor que em podrien preguntar a l'examen.
Per cert gent, pujo el dilluns 12 a fer l'examen pràctic!!! :)
Perdoneu les faltes, sóc de números.
Saps que ens trobarem oi? Jo també tinc examen el 12!
ResponEliminaEn serio?? Haha que bo!!
ResponEliminaVale, quin dia dieu que és el 12? Més que res per no sortir al carrer... no és per res, simplement que crec que tindré mandra xd
ResponElimina